Business trainingstraject

In business is het belangrijk jezelf steeds te verbeteren en nieuwe skills aan te leren. Daarom biedt JCI Waasland een prachtig 4-delig trainingstraject aan voor een zeer democratische prijs aan zowel leden, als niet-leden van JCI. Deze vier trainingen gaan telkens door om 19u30 in Casinostraat 15a, 9100 Sint-Niklaas.

De prijs voor deze trainingen is 30 euro voor leden en 40 voor niet-leden inclusief broodjes en een drankje.
Boekt u de trainingen in een pakket van alle 4 dan krijgt u korting en kost dit slecht 95 voor leden en 130 voor niet-leden.

Minder verspilling, meer winst

dinsdag 19 februari 2019

"Minder verspilling meer winst" = interactieve en praktische workshop rond Lean, 5S (één dagdeel). Aande hand van een simulatiegame ontdekken de deelnemers Lean. De vliegtuigen gemaakt met legoblokken brengen het model tot leven. Deelnemers experimenteren en ze maken de koppeling naar hun eigen werkrealiteit. Ze worden bewust van de kracht van continue verbeelding (Kaizen). => Van Flop naar TOP.

Netwerk slimmer met LinkedIn

dinsdag 26 maart 2019

"Met intussen meer dan 2,8 miljoen leden in België is LinkedIn een belangrijke tool geworden in onze dagelijkse professionele bezigheid. Het meest 'professionele' online platform is de ideale combinatie tussen een geanimeerde business card en een modern adressenboek. Maar hoe maak je maximaal gebruik van deze voordelen? Tijdens deze sessie duiken we dieper in de mogelijkheden van LinkedIn:
Hoe zorg je ervoor dat jouw profiel/cv zichtbaar en vindbaar is op LinkedIn?
Hoe kan je strategisch zoeken in LinkedIn om snel in contact te komen met andere personen/bedrijven?
Hoe houd je een goed overzicht van je contacten?
Hoe verspreid je boodschappen het best via LinkedIn?
Na deze cursus boordevol praktische tips ben je in staat je eigen aanwezigheid sterk te verbeteren en het beste te halen uit LinkedIn"

KMO Branding

dinsdag 30 april 2019

"Kleine en middelgrote ondernemingen hebben niet het budget voor marketingverantwoordelijken en agentschappen die grote bedrijven en multinationals zich wel kunnen veroorloven. Voor hen is marketing vaak een evenwicht zoeken tussen het vinden van betaalbare marketing betrouwbare partners, het afwegen van hippe buzzwords en stilletjes hopen dat het opbrengt. Nochtans kan elke onderneming, een eenmanszaak tot kmo, veel leren van de trucs en processen die wereldwijde marktleiders gebruiken om hun klanten te verleiden en van hen loyale ambassadeurs te maken.
Deze sessie, beschikbaar als keynote of interactieve workshop, leidtn u langs de mechanismen van consumentenpsychologie, toont hoe u met een beperkt budget een solide merkpositionering realiseert en leert u aan de hand van succesvolle cases en concrete uitdagingen hoe u van uw kmo een sterk merk moet maken. De methodes die topmerken gebruiken worden onthuld en we vertalen de conclusies uit peperdure marketingresearch naar ideeën die u zelf kan toepassen op kleine schaal. De ideale workshop om uw merkimago en marketing op te frissen, de perceptie bij uw doelgroep te verbeteren en uw klanten voorgoed aan u te binden."

Hoe krijg je meer betrokken medewerkers

dinsdag 4 juni 2019

De huidige werk context is veranderd sinds de tijd dat het grootste deel van de beroepsbevolking in de fabriek stond. In de huidige organisaties zijn het zaken als initiatief, betrokkenheid die het verschil maken. De vertrouwde methoden om werk de verdelen, controle, straf en beloning blijken in deze nieuwe context niet altijd even goed te werken. Het is bijvoorbeeld onmogelijk om betrokkenheid te kopen of creativiteit te meten of in te plannen. Dit stelt managers voor een belangrijke uitdaging: hoe de factor mens te managen. Deze workshop heeft tot doel de deelnemer te helpen deze uitdagingen aan te gaan.